netwerk voor professionals in de sociale woningbouw

Open EventDag van de Bewoner

14 november 2019


Hoe enthousiasmeren we bewoners voor de verduurzaming van hun woning, de vergroening van hun wijk en eigen leefstijl? Hoe betrekken we huurders constructief bij het maken van beleid om een succes te maken van de verduurzaming? Om deze en andere vragen te beantwoorden organiseren we op 14 november de derde editie van de Dag van de Bewoner.

Samen met Ralf Embrechts, oprichter van de Quiet 500 en directeur van MOM Tilburg, kijken we hoe we de energietransitie kunnen koppelen aan kansen voor (kwetsbare) bewoners op het gebied van werk en sociale cohesie. Uiteraard kijken we ook naar de afwegingen die je op het gebied van techniek maakt bij het verduurzamen van de huidige woningvoorraad en hoe je bewoners hierin meeneemt.

In de deelsessies krijg je nieuwe inzichten en concrete voorbeelden op het gebied van dubbele duurzaamheid en bewonerscommunicatie bij verduurzamingstrajecten. En we sluiten ook dit jaar weer feestelijk af met de verkiezing en gaan op zoek naar de groenste bewoner.

Voor wie?
Iedereen die een rol speelt in de communicatie tijdens verduurzamingstrajecten. Van bestuurder tot bewonersbegeleider tot uitvoerder tot (product)adviseur. En natuurlijk ook voor bewoners. Juist samen kunnen we de volgende stap zetten en bewonerscommunicatie verbeteren!

Kosten
245 euro voor partners en leden met een compleet lidmaatschap / 395 euro voor niet-leden.
Gratis toegankelijk voor bewoners.

Kom jij naar de Dag van de Bewoner?
Je kunt je aanmelden door onderstaand formulier in te vullen. Heb je vragen? Om ervoor te zorgen dat je meteen bij de juiste persoon terecht komt kun je ons het beste even bellen op 073-2051010.

Nog even terugblikken op de Dag van de Bewoner 2018?
Bekijk dan hier het beeldverslag of lees het uitgebreide artikel.

Annuleringsvoorwaarden
Tot twee weken voor aanvang van de Dag van de Bewoner kun je kosteloos annuleren. In geval van annulering na twee weken tot 48 uur voor aanvang betaal je 50% van het inschrijfgeld. Bij annulering binnen 48 uur voor aanvang worden het volledige inschrijfgeld in rekening gebracht. Jouw plaats mag altijd door een vervanger worden ingenomen.

details

  • Locatie Krachtstation, Amerikalaan 199, Utrecht
  • Onderwerp Hoe enthousiasmeren we bewoners voor de verduurzaming van hun woning?
  • Kosten 245 euro voor partners en leden met een compleet lidmaatschap / 395 euro voor niet-leden. GRATIS voor bewoners

Aan- of afmelden voor dit event?

Copyright 2019 Aeneas Media

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie AccepterenWeigeren