Log in
inloggen bij Renda
Hulp bij wachtwoord
Geen account?
shop word lid
Home / Content / Nieuws

BouwKennis Jaarbijeenkomst

22 juni 2010

De bouw verandert en krijgt de komende jaren te maken met diverse belangrijke trends. Tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst op 16 september in Spant! te Bussum komt u erachter hoe uw organisatie hiervan profiteert. Tijdens dit congres staan de grootste trends in de bouwmarketing centraal: e-commerce, marketingcommunicatie en duurzaamheid.

Jacqueline Cramer, oud-minister van VROM, toonaangevend reclamemaker Eugène Roorda en hoogleraar eMarketing en Distance Selling Cor Molenaar zijn de hoofdsprekers tijdens het congres. Dagvoorzitter is Carl Rohde, Europees trendwatcher van het jaar 2010. De sprekers gaan in op de grootste trends, kansen en mogelijkheden waarmee partijen in de bouwkolom de komende jaren geconfronteerd worden. Duurzaam bouwen zal doorgezet moeten worden. Online wint steeds meer terrein ten opzichte van offline en de oude aanbodmarkt verandert in rap tempo in een vragersmarkt, met alle gevolgen van dien voor de marketingcommunicatie. Aan de hand van drie presentaties krijgen bezoekers de juiste handvatten om hier in de praktijk mee om te gaan.

Veranderende bouwkolom

Op het congres spreekt Cramer over duurzaamheid, de trends op dit gebied en de gevolgen hiervan voor de bouwkolom van nu én de komende jaren. Reclamemaker Roorda demonstreert waarom sommige partijen wel en sommige partijen geen succesvolle e-commerce strategie hebben en welke vertaalslag hieruit gemaakt kan worden naar de bouwsector. Hoogleraar Molenaar geeft vervolgens een presentatie over de veranderende bouwkolom en de invloed die dit heeft op marketing binnen de bouw.

Via de website van de Jaarbijeenkomst vindt u meer informatie over onder andere aanmelden. Aanmeldingen vóór 30 juni krijgen €100,- korting en betalen €395,-.

Reacties

Renda ©2024. All rights reserved.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie AccepterenWeigeren