Het volledige assortiment van Aralco staat sinds 1 januari 2018 onder de merknaam Renson op de markt. Beide ventilatiespecialisten bundelen de krachten om met één merk 'Renson' sterker te staan voor de toekomst en Nederlandse klanten beter te kunnen bedienen met een ruimer assortiment.
Ventilatie kijkt tegen een steeds strenger wordende wetgeving aan en dus legt de bouwsector de lat steeds hoger op het vlak van energiezuinigheid, luchtkwaliteit en akoestiek. Bovendien zijn bewoners zich meer dan ooit bewust van het belang van een degelijke binnenluchtkwaliteit in hun woning en hetzelfde geldt wanneer ze naar kantoor, school of het ziekenhuis gaan. Dat brengt ook stijgende verwachtingen met zich mee, bijvoorbeeld op het vlak van ‘smart living’. Reden voor het Belgische familiebedrijf om de markt voortaan onder één merknaam - Renson - te benaderen.
‘Creating Healthy Spaces’, dat is de bedrijfsfilosofie van Renson. Als familiebedrijf in ventilatie, zonwering en terrasoverkappingen stelt Renson al meer dan 100 jaar alles in het teken van een gezonde en comfortabele leef- en werkomgeving. Renson zet sterk in op innovatie, communicatie en internationalisatie. Steeds met de focus op een gezond en comfortabel binnenklimaat in woningen, appartementen, kantoren, scholen en zorginstellingen. De nadruk ligt hierbij op duurzame totaalconcepten, die tegemoet komen aan de behoeften op het vlak van energiezuinigheid, akoestiek en design.
Reacties