Log in
inloggen bij Renda
Hulp bij wachtwoord
Geen account?
shop word lid
Home / Communicatie en bewoners centraal

Communicatie en bewoners centraal

Thema

De bewonerscommunicatie blijft ook in 2016 een belangrijk thema op de agenda. Het Renda Bewonerspanel is een goed initiatief, maar moet zichtbaarder worden. Dé bewoner bestaat niet. Hoe kun je er als opdrachtgever en -nemer in slagen om betrokkenheid te creëren bij alle projecten, voor alle doelgroepen? Daarnaast zijn er diverse manieren om bewoners in te zetten voor de beheerfase. Wat kunnen en willen ze? Als bewoners zelf beheertaken goedkoper kunnen uitvoeren dan de corporatie; is daar dan iets op tegen? Verder: bij renovaties stoppen we woningen vol met nieuwe techniek. Weet de huurder wel hoe hij of zij met die techniek om moet gaan of is dat voor sommigen - die bijvoorbeeld de taal niet spreken - te ingewikkeld? Waar is de gebruiksaanwijzing voor een huis vanuit het perspectief van de gebruiker?

Renda ©2024. All rights reserved.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie AccepterenWeigeren